Velkommen

Velkommen til min blog, her vil jeg når tiden tillader det ligge mine kreationer ind så du kan følge med i hvad jeg laver...
Send mig endelig en kommentar det er nu så hyggeligt, tak fordi du brugte tid på min blog. Rigtig god dag.


fredag den 26. april 2013

De 7 vidunder flytter...

 24 timer fra første fremvisning så var de 7 solgt, de sidste dage er de 5 rejst, det var Walther, Sofus, Frigg, Shika og Smilla. Rex og Molly venter lige nogle dage endnu inden de tager afsted. Fanny (moderen) virker til at være tilfreds med det, hun mente sågar at en af bilerne lige skulle godkendes så hun hoppede ind da de kom og tjekkede deres autocamper, rigtig sødt ;-) Her er blevet stille og det blir nok rigtig hårdt når Rex som den sidste rejser, specielt for børnene...
Rigtig god weekend, tak for jeres kommentar altid så hyggeligt at læse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar